יום שישי, 18 ביוני 2010

הולילנד או חולילנד


העננה סביב פרוייקט הולילנד הולכת ומתעצמת.
השאלות רבות ומגוונות אך רובן מתייחסות לנושא השוחד - היה או לא היה ואם כן כמה? למי? ומתי?

השמות מרובים,מפורסמים והכי בכירים שייש.
דומה כי פרוייקט הולילנד מבלי קשר לתוצאות החקירה בנושא והשלכותיה הפך לסמל לשחיתות נדלנית לא רק בעיני הירושלמים אלא בעיני כל אזרחי המדינה.

מהדורות החדשות, כותרות העיתונים וכל מדיה המכבדת את עצמה הפסיקו מזמן לכבד את החשודים ועוסקות בכובד החשדות.

למביט מהצד ולמי שלא מכיר את פרוייקט הולילנד דומה כי מדובר רק בנדל"ן, כסף ולמי הוא הלך? אך כדאי לזכור, להבין ולדעת כי בתוך הבניינים שנבנו עד עתה מתגוררות משפחות ומתקיימים חיים.
אנשים המתגוררים בפרוייקט הפכו בעל כורחם להיות בעין הסערה במקום להנות מחיי נוחות בדירות היוקרה שהבטיחו פינוק ושקט...

לפני מספר ימים שמעתי דברי ירושלמי חביב האומר כי הפרוייקט היינו מכוער ופוגם ביופיה של ירושלים ובנופה, הורס את קו הרקיע ומשחית ללא היכר את אופי הבניה הנמוכה של ירושלים, והפרוייקט שנראה כמעט מכל מקום בירושלים ישאר לעולם סמל לשחיתות.
הצעתו היתה לגייס כספים מתושבי ירושלים ואוהביה,לתבוע את כל הנוגעים והנגועים בהקמת הפרוייקט ובכספים האלו לפצות את רוכשי הדירות לפנותם מהמקום, ולהרסו עד עפר.



במקום פרוייקט הולילנד לטפח את האזור ולשמרו כפי יעודו המקורי טרם ריחות צחנת השוחד.

יתכן כי הירושלמי שדיבר בכאב ובאהבה גדולה לבירת ישראל היה נשכח ודבריו היו נשמטים מזכרוני, אך להפתעתי כי רבה אני מתחיל לשמוע ובקצב מתגבר יותר ויותר אנשים (שפויים לחלוטין) שאומרים דברים דומים.

האם אלו דברים חסרי טעם ולא מציאותיים או אולי תחילה קטנטנה של של התקוממות מצד ירושלמים שרוצים לשנות ולטהר את העננה ולמחוק את סמל השחיתות מהיפה שבערי העולם, ירושלים.

אוהב את ירושלים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה